Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

hírek szabadon

Változz előnyödre!

A magzatvíz a 23. héten elfolyt, az anya tudta, hogy kislánya nagy veszélyben van, de erre nem számított

loading...
 

Tiffany Ahlers tudta, hogy komplikált terhességnek néz elébe, mert két méhnyakkal született. Az orvosok úgy gondolták, hogy ezt néhány öltéssel meg tudják oldani, de amikor a magzatvíz a 23. héten elfolyt, Tiffany tudta, hogy kislánya nagy veszélyben van.

“Összevarrták a méhszájat és utána egy nappal később felébredtem az éjszaka kellős közepén és éreztem, hogy valami folyik belőlem. – mondta a lány a Daily Mail Australia újságnak. Először azt hittem, hogy a műtét miatt némi vér szivárog, de aztán eszembe jutott, mi van, ha ez a magzatvíz?”

Nemsokára kiderült, hogy a lánynak jók voltak a megérzései. Az orvosok pedig beszéltek az Ahler családdal arról, elképzelhető, hogy a kislány nem marad életben.

1475501531

De ezek után a rákövetkező napokban és hetekben valami hihetetlen dolog történt. Tiffany méhszája ismét bezáródott.

“Teljesen meg voltam rémülve. -mondta Tiffany. Az orvos mondta ugyan, hogy volt még egy páciense, akinél szintén ez történt. Én is reméltem, hogy velem is ez fog történni, mert olvastam az interneten is olyan nőről, akivel ez történt.”

Bár Tiffany esetében még három napig szivárgott a magzatvíz, egy hét után hirtelen abbahagyta.

“Onnantól kezdve minden lassan javult. Mikor átléptük a 24. hetet, ami nagyon fontos lépés volt, minden egyes héttel közelebb kerültünk a túléléshez.”

A 34. héten Tiffany vérezni kezdett, de még hat napig kibírta, amikor is az orvosok úgy döntöttek, itt az ideje, hogy a kisbaba megszülessen.

1475501549

“Kaitlyn császármetszéssel született 2,5 kg-val, nagyon sírt, de egészséges volt. Minden olyan furcsa volt számomra. A kisbabám végre itt volt. – mesélte Tiffany.”

Két év telt ez azóta, a kis Kaitlyn egészséges, boldog gyermek, egy igazi csoda, melyért Tiffany és férje rendkívül hálásak.

csodalatos.com

Címkék: szülés csoda

A bejegyzés trackback címe:

https://recentart.blog.hu/api/trackback/id/tr9411774927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása