Tragikus titok derült ki! Durva részleteket vallott be a babáját elveszítő magyar sztár

ILLUSZTRÁCIÓ /FOTÓ: NORTHFOTO
loading...
Tegnap robbant a hír, hogy Pirner Alma, a TV2 sztárja korábban elveszítette kisbabáját. Még több fájdalmas részlet részlet derült ki: "Ausztráliában voltunk, a Srí Lanka-i esküvőnkről mentünk nászútra, utána pedig pár hetet ott töltöttünk. A világ legboldogabb embere voltam friss házasként, egy picivel a szívem alatt. Rendes kontrollra jelentkeztem egy ottani orvosnál, minden rendben volt, produkáltam egy normális terhesség minden tünetét: hányingerem volt, kívánós voltam, megduzzadt a mellem, aztán amikor megláttam az orvos arcát, egyből tudtam, baj van. Négy hete nem élt a baba, már az esküvőn sem. Döntenem kellett, azonnal hazajövünk vagy ott vállalom a gyógyszeres abortuszt" - mondta el korábban a Borsnak a tragikus részleteket Alma.